انجام شبیه سازی پروژه شبکه با متلب وns2

جهت سفارش انجام شبیه سازی با ns2 می توانید با شماره تماس های داده شده با ما در تماس باشید.زمان بررسی مقالات شما حدودا ۲ ساعت است و پس از این مدت پاسخ نهایa

انجام شبیه سازی پروژه شبکه با متلب وns2

جهت سفارش انجام شبیه سازی با ns2 می توانید با شماره تماس های داده شده با ما در تماس باشید.زمان بررسی مقالات شما حدودا ۲ ساعت است و پس از این مدت پاسخ نهایa

انجام پروژه های NS2

با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه های ns3 آماده است تا پروژه های شرکتی شما عزیزان را با کیفیتی عالی برعهده گرفته و با بهترین کیفیت به شما تحویل دهد .جهت سفارش پروژه ns3 با شماره های – تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی @پیام دهید.
معرفی نرم افزار ns3:

نرم افزار ns3 یک شبیه ساز شبکه های کامپیوتری و مخابراتی می باشد. هدف اصلی ns3 تحقیق و اموزش است. نرم افزار شبیه ساز ns3 بر روی پلتفرم های شبیه سازی شبکه باز قابل گسترش می باشد. پس میتوان گفت که ns3 یک موتور شبیه سازی برای کاربران جهت انجام آزمایش های شبیه سازی آنها را فراهم می کند.
مزایا استفاده از نرم افزار ns3:

    طراحی شده بصورت کتابخانه هایی، ترکیب با یکدیگر یا دیگر کتابخانه های نرم افزاری خارجی.(ولی دیگر نرم افزارهای شبیه سازی یک محیط رابط کاربری گرافیکی یکپارچه ارائه می دهند.)
    دارای ماژولاریتی بیشتری در زمینه شبیه ساز خارجی با تجزیه و تحلیل داده ها و ابزار تصویر سازی.
    قابل استفاده برروی سیستم عامل لینوکس.

خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های NS2

انجام پروژه های آردوینو(Arduino)

azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com


انجام پروژه های آمنت(OMNET)

انجام پروژه های اپنت(OPNET)

انجام پروژه سی شارپ C#

انجام پروژه های نت لوگو (NETLOGO)

انجام پروژه های Assembly (اسمبلی)

انجام پروژه های تجاری ns3:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های تجاری هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و  ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه ns3 ارائه خواهیم داد.

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار ns3 :

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار ns3 از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده پروژه پایانی ns3، از ابتدای شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد.
چرا پروژه ns3 خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های ns3 و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه ns3 شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه ns3 به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های ns3 در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

کیفیت در انجام پروژه های ns3 از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های ns3 در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه ns3 برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده ns3:

موسسه همیارپروژه تاکنون ده ها پروژه ns3 را انجام داده اس
پروژه با نرم افزار ns3 توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت رقابتی و کیفیت عالی انجام میشود برای سفارش با شماره 09108391389 تماس بگیرید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه ns3 خود دچار مشکل هستند و به دلیل تخصصی بودن و عدم زمان کافی نیاز به مشاوره در این زمینه دارند ما تمامی نیازهای شما را در زمینه ns3 را درک کرده ایم و به شما اطمینان میدهیم مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله در انجام پروژه ns3 آمادگی دارد تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما دهد.

دقت داشته باشید هزینه پروژه ns3 در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com


 
نرم افزار ns3 چیست ؟

یکی از نرم افزارهای قدرتمند حوزه شبکه می باشد که کابرد فراوانی پیدا کرده است نرم افزار ns3 نسبت به سایر نرم افزارهای شبکه از قدرت تحلیلی بالاتری برخوردار می باشد کاربرد اصلی این نرم افزار در تجریه و تحلیل اطلاعات شبکه می باشد که نسخه رایگان این نرم افزار هم به سادگی قابلبت دریافت دارد

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های ns۳ را میتواند انجام بدهد ؟

انجام پروژه دانشجویی ns۳

انجام پروژه درسی با ns۳

انجام پروژه با نرم افزار ns۳

انجام پروژه کلاسی ns۳

انجام تمرین ns۳

انجام پروژه های ns3

 
اهمیت نرم افزار ns3 در چیست ؟

NS3 یک شبیه‌ساز شبکه است که برای مدل‌سازی و شبیه‌سازی شبکه‌های بی‌سیم و سیمی استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به زبان C++ نوشته شده است و قابلیت تعریف و شبیه‌سازی پروتکل‌های مختلف شبکه را داراست. NS3 از محبوبیت بالایی در بین پژوهشگران و صنعت‌گران در زمینه شبکه‌های بی‌سیم و سیمی برخوردار است. این نرم افزار دارای کاربردهای فراوانی در حوزه های مختلف می باشد از این نرم افزار بیشتر در حوزه آموزش محصولات و شبیه سازی شبکه استفاده میشود یکی از ویژگی های NS3 دارا بودن سرعت بالا نسبت به سایر نرم افزارهای مدل سازی شبکه می باشد.

 

سایر فعالیت های مشابه متلب پروژه

انجام پروژه کلودسیم

انجام پروژه آمنت

انجام پروژه NS2

انجام پروژه کامپیوتر

انجام پروژه سی شارپ

انجام پروژه های Gns3

انجام پروژه آپنت

انجام پروژه های php

انجام پروژه های sql

مراحل ثبت سفارش پروژه در متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه ns3 توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه ns3 براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه ns3 توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com


انجام پروژه ns۳ با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه ns3 با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام پروژه ns۳ به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه ns3 دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه ns۳ چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه ns3 خواهد کرد.

azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com


 

آیا امکان کنسل کردن پروژه ns۳ وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه ns3 منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری ns۳

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه ns3 در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های ns۳ به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی ns3 تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های ns۳ انجام شده :
انجام پروژه NS3

گروه آریاپروژه با  داشتن ده ها مجری متخصص و با تجربه این امادگی دارد که تمامی سفارشات مربوط به حوزه ی NS3 را با بهترین کیفیت تحویل شما  عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطرمیدهیم مطمئن ترین مکان را برای پروژه های خود را انتخاب کرده اید.

انجام پروژه NS3 در آریاپروژه به صورت کاملا رقابتی انجام میشود و ما از بین چندین پیشنهاد کمترین قیمت را خدمت شما  عزیزان اعلام می نماییم.سفارش پروژه NS3خود را به ما بسپارید و با بالاترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.زمان انجام پروژه NS3 با نظر شما تنظیم و اجرا میشود،و آریا پروژه در این زمینه خود را متعهد میداند.

جهت سفارش پروژه NS3 در اریاپروژه  با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴ تماس بگیرید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام Mnik60@ پیام دهید.

نرم افرازNS3 چیست؟

نرم افزار ns3 یک شبیه ساز شبکه های کامپیوتری و مخابراتی است که هدف اصلی NS3 تحقیق و آموزش است.نرم افزار شبیه ساز NS3 بر روی پلتفرم های شبیه سازی شبکه باز قابل گسترش یافته است.سایت آریا پروژه با داشتن مجری های کاربلد میتواند تمامی پروژه های NS3 رابا بالاترین کیفیت و کمترین زمان وقیمت به شما تحویل دهد.

فعالیت های دیگر آریا پروژه

انجام پروژه های فلوئنت

انجام پروژه های کتیا catia

انجام پروژه های اسپن Aspen

انجام پروژه های CFD

انجام پروژه هوش مصنوعی

 
مراحل انجام پروژه های NS3 درآریاپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    در ابتدا پروژه NS3از مسیرهای ذکر شده در سایت برایمان ارسال کنید.
      مجریان و کارشناسان آریاپروژه در کوتاهترین زمان پروژه شما  را بررسی کرده و زمان و قیمت ر اعلام میکنند.
    درصورت موافقت شما نصف هزینه ابتدای کار دریافت میشود.
    ما در طول انجام پروژه،مراحل پیشرفت پروژه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم.
    پس از پایان پروژه تان ما نتایج رااز طریق فیلم و عکس به اطلاع شما میرسانیم.
    درصورت تایید شما مابقی هزینه دریافت میشود.
     و ذر انتها ارسال فایل نهایی پروژه برای شما عزیزان.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در ص

azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com


زمان پشتیبانی از پروژه ns3 موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.
انجام پروژه های NS3

پایاپروژه مفتخر است با سابقه 5 ساله در انجام پروژه های NS3 شما دانشجویان را در انجام پروژه های خود همراهی نماید. بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت همواره هدف ما بوده است. جهت سفارش پروژه خود با شماره 09108760286 تماس حاصل نمایید یا از طریق آی دی تلگرام @paya001 با ما در ارتباط باشید.
پایاپروژه چه پروژه های NS3 را می تواند انجام دهد؟

    انجام پروژه های شبیه سازی با NS3
    انجام پروژه های کمک درسی نرم افزار NS3
    انجام پروژه NS3 کامپیوتر
    هزینه مناسب انجام پروژه NS3

معرفی NS3:

از جمله نرم افزارهای قدرتمند در زمینه شبکه ، نسخه جدید شبیه ساز NS2  یعنی نرم افزار NS3 می باشد. که برای شبیه سازی شبکه های کامپیوتری بکار می رود. NS3 متن باز بوده و توسعه آن از سال 2006 آغاز شده است. این نرم افزار برای پلتفرم های شبکه باز قابل توسعه است و برای آموزش شبکه بکار می رود. NS3 یک موتور شبکه ساز قوی را جهت آنالیز شبیه سازی فراهم می آورد. NS3 بمنظور یک سیستم کتابخانه نرم افزار ساخته شده و کاربر می تواند به این کتابخانه متصل شود. برنامه های کاربر می تواند به زبانهای سی پلاس پلاس و پایتون نوشته شود.
خدمات پایاپروژه در زمینه NS3:

انجام پروژه های آپنت

انجام پروژه های آردوینو

انجام پروژه های پروتئوس

انجام پروژه های آمنت

انجام پروژه های NS2
انجام پروژه های کمک درسی NS3:

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه 5 ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و کمک درسی به فعالیت خود بپردازد. و از آن جهت که اکثر کاربران ما دانشجویان عزیز می باشند، ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به دانشجویان عزیز ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست دانشجو میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه NS3 نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

جهت سفارش پروژه NS3 چه باید کنم؟

برای سفارش پروژه NS3 خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش در زیر اقدام کرده یا با شماره 09108760286 تماس حاصل فرمایید.
زمان و کیفیت انجام پروژه های NS3 چه مدت است؟

بحث زمان در انجام پروژه های اپنت شما عزیزان مسئله مهمی است. به همین دلیل سایت پایاپروژه با توجه به زمان درخواستی شما سعی دارد تا کمترین زمان ممکن را برای انجام پروژه تان در نظر بگیرد. نکته مهمتر اینکه کیفیت در انجام پروژه های NS3 همواره هدف اصلی گروه پایاپروژه می باشد. پس اطمینان داشته باشید که متخصصان ما در این زمینه حساسیت کافی داشته و نهایت تلاش خود را در این امر دارند.
به چه صورت از انجام پروژه NS3 مطمئن شوم؟

کیفیت بالای تیم پایاپروژه باعث شده تا مشتریان عزیزمان نیز به ما اطمینان داشته باشند. و بدون نیاز به سایت های دیگر پروژه خود را به ما بسپارند. اگر شما تا بحال تجربه همکاری با سایت ما را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به ما اعتماد کنید و پروژه NS3 خود را به ما بسپارید. تا شاهد موفقیت پروژه تان باشید.
راه های ثبت سفارش پروژه NS3:
ده با NS3
دسته بندی ها


شبکه های کامپیوتری
الگوریتم های مسیریابی
شبکه روی تراشه
شبکه های ادهاک
شبکه های بی سیم بدن
ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ﺑﯽ ﺳﯿﻢ واﯾﻤﮑﺲ
شبکه های بین خودرویی ونت
شبکه های پرواز موقت فنت
شبکه های حسگر بی سیم
شبکه های حسگر بی سیم زیر آبی
اینترنت اشیا
رایانش ابری
شبکه رادیو شناختی
شبکه مش بی سیم
شبکه های مخابراتی
شبکه های مخابرات سلولی
شبکه های نرم افزار محور
نسل چهارم شبکه تلفن همراه
نسل پنجم شبکه تلفن همراه
نرم افزار شبیه ساز
حملات dos
حملات ddos
ns2
ns3
omnet
opnet
matlab
mininet
packet tracer
سایت های مفید

azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com


    پروژه ها و فیلم های آموزشی
    پروژه ها و آموزش های MATLAB
    پروژه های برنامه نویسی
    پروژه های عمران و معماری

    ::موضوعات مربوط به پروژه های شبیه سازی شده با NS3

شبیه سازی پروتکل مسیریابی GPSR با نرم افزار NS3سورس کد
شبیه سازی پروتکل مسیریابی GPSR با نرم افزار NS3

    ۱۵۹۰
    رایگان

بهینه سازی شبکه VANET در سناریو بزرگراه با نرم افزار NS3سورس کد
بهینه سازی شبکه VANET در سناریو بزرگراه با نرم افزار NS3

    ۱۶۷۰
    رایگان

تشخیص و جلوگیری از حمله DDOS در سیستم اسکادا (SCADA) با نرم افزار NS3سورس کد
تشخیص و جلوگیری از حمله DDOS در سیستم اسکادا (SCADA) با نرم افزار NS3

    ۳۶۲۰
    ۱۹۷,۰۰۰ تـــــومان

کاهش مصرف انرژی و تاخیر در شبکه WBAN با پروتکل MAC مبتنی بر اولویت در NS3سورس کد
کاهش مصرف انرژی و تاخیر در شبکه WBAN با پروتکل MAC مبتنی بر اولویت در NS3

    ۳۲۸۰
    ۱۹۷,۰۰۰ تـــــومان

تجزیه و تحلیل عملکرد شبکه LTE 4G در اجرای برنامه های چند رسانه ای با NS3سورس کد
تجزیه و تحلیل عملکرد شبکه LTE 4G در اجرای برنامه های چند رسانه ای با NS3

    ۸۰۳۰
    ۲۴۰,۰۰۰ تـــــومان

ارزیابی عملکرد تاخیر انتها به انتها برای سیستم VOIP در شبکه LTE با NS3سورس کد
ارزیابی عملکرد تاخیر انتها به انتها برای سیستم VOIP در شبکه LTE با NS3

    ۷۵۸۰
    ۲۴۰,۰۰۰ تـــــومان

شبیه سازی و مقایسه پروتکل های شبکه MANET (پروتکل AODV – DSR – DSDV – OLSR) با NS3سورس کد
شبیه سازی و مقایسه پروتکل های شبکه MANET (پروتکل AODV – DSR – DSDV – OLSR) با NS3

    ۸۴۲۰
    ۱۹۷,۰۰۰ تـــــومان

شبیه سازی پروتکل ۶LoWPAN در اینترنت اشیا (IOT) با نرم افزار NS3سورس کد
شبیه سازی پروتکل ۶LoWPAN در اینترنت اشیا (IOT) با نرم افزار NS3

    ۱,۶۲۰۰
    ۱۹۷,۰۰۰ تـــــومان

شبیه سازی تعویض نام برچسب برای شبکه NDN با نرم افزار NS3سورس کد
شبیه سازی تعویض نام برچسب برای شبکه NDN با نرم افزار NS3

    ۱,۳۶۹۵
    ۲۴۰,۰۰۰ تـــــومان

شبیه سازی هدایت بسته ها در شبکه NDN با نرم افزار NS3 به همراه گزارش کارسورس کد
شبیه سازی هدایت بسته ها در شبکه NDN با نرم افزار NS3 به همراه گزارش کار

azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com



شبیه سازی شبکه DTN مقاوم به تاخیر در سیستم ۵G با نرم افزار NS3سورس کد
شبیه سازی شبکه DTN مقاوم به تاخیر در سیستم ۵G با نرم افزار NS3

    ۱,۳۶۳۲
    ۲۴۰,۰۰۰ تـــــومان

شبیه سازی توپولوژی ترکیبی شبکه بی سیم با NS3سورس کد
شبیه سازی توپولوژی ترکیبی شبکه بی سیم با NS3

    ۱,۸۷۴۴
    ۱۹۷,۰۰۰ تـــــومان

شبیه سازی بهبود کارایی شبکه LTE با حذف Handover های اضافه در NS3سورس کد
شبیه سازی بهبود کارایی شبکه LTE با حذف Handover های اضافه در NS3

    ۱,۹۹۲۱۰
    ۲۴۰,۰۰۰ تـــــومان
ت زیادی را برای بهبود عملکرد آنها انجام میدهند. محققان در این موسسات در سدد طراحی یک محیط یکسان برای شبیه سازی شبکه های ذکر شده بودند. از این رو شبیه ساز NS در سال 1989توسط گروه تحقیقاتی شبکه NRG در آزمایشگاه LBNL و بر اساس شبیه ساز شبکه دیگری موسوم به REAL طراحی شد که توسعه آن تا امروز ادامه داشته و بخصوص پس از انتخاب شدن به عنوان ابزار شبیه ساز پروژه VINT جدیت و سرعت یافته است.آخرین نسخه آن NS 2.35 روی شبکه اینترنت قابل دسترسی می باشد.
NS2 از گونه شبیه سازهای رویدادگردان می باشد و از طریق پیگیری رخدادها در طول زمان های گسسته ، شبیه سازی را پیش می برد این شبیه ساز در دو محیط برنامه نویسی C++ و OTCL و بصورت شیئ گرا طرح شده .NS بر اساس مدلی موسوم به VuSystem کار می کند .
مدل VuSystem
شبیه سازهای شبکه عمدتآ از دو بخش با تمایلات گوناگون تشکیل یافته اند :
1- گروهی از بلاک های سازنده که عناصری همچون گره ها ، لینک ها ، صف ها ، مولدهای ترافیک و پروتکل ها را شبیه سازی می کنند.
2- یک رابط که معمولآ از آن تحت عنوان زبان تشریح شبیه سازی یا SDL یاد می شود و وظیفه دارد بلوک های سازنده فوق را در فرآیند شبیه سازی به یکدیگر متصل کند.
بنابراین مدل VuSystem که توسط David Wetherall در دانشگاه MIT پیشنهاد شده ، راه حل را در استفاده از دو محیط برنامه نویسی جداگانه برای دو بخش فوق می داند. مطابق این مدل بلوک های سازنده با یک زبان کامپایلی (برای مثال C++ ) و بخش رابط آنها در یک محیط مفسری (مانند OTCL) پیاده سازی می شوند.
طراحان NS-2 با بکار گیری مجموعه ای از اشیاء موسوم به اشیاء دو تکه موفق به اعمال مدل VuSystem در شبیه ساز خویش گشته اند . مطابق این مدل NS-2 متشکل از مجموعه ای از اشیاء می باشد که در دو محیط دوگانه کامپایلی/ مفسری و از طریق فراخوانی متدهای یکدیگر ، ارتباط برقرار می کنند.
امروزه در همه موسسات و دانشگاههای دنیا از شبیه ساز NS2 برای ارزیابی و آزمایش روشهای نوین در همه زمینه های شبکه بیسیم، حسگربیسیم و شبکه های موردی بیسیم، شبکه های کابلی و همچنین در همه مباحث امنیتی از جمله IDS و HoneyPot مورد استفاده قرار میگیرد. 09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
حوزه هایی که این شبیه ساز توانایی ارزیابی و آزمایش دارد به شرح زیر است:
شبکه پیشرفته کامپیوتری
شبکه های کابلی و تنظیم صف هوشمند برای ارسال داده
شبکه های بیسیم و مخابراتی
شبکه حسگر بیسیم ( مسریابی - جمع آوری داده - سینک متحرک - ردیابی جسم متحرک - با انواع الگوریتم های مورچگان و فازی و PSO و MPSO و زنبور عسل )
امنیت داده - بات نت - شبکه MANET و امنیت آن - شبکه مش و مسیریابی امنیت
امنیت در سیستم سازمانی
طراحی IDS بر اساس الگوریتم های هوشمند فازی و پرندگان و ...
طراحی هوشمند IDS معنایی با شبکه عصبی و فازی ( با نرم افزار متلب نیز انجام میشود )
طراحی سیستم بهینه جمع آوری داده در شبکه بیسیم با پروتکل 802.11n برای کاهش حجم انباشتگی داده
در همه زمینه های شبکه حسگر بیسیم
توانایی کار با شبیه ساز و انجام پروژه های دانشگاهی در زمینه cloud با شبیه ساز vcloud
آموزش نصب ns3
شبیه ساز Ns3 یک محیط جدید برای ارزیابی شبکه های نسل جدید میباشد که قابلیت ارزیابی و بهبود در زمینه های مختلف شبکه های 3g یا 4g و Manet را دارا میباشد. همچنین در این شبیه ساز میتوان ماژول های مختلفی برای شبکه های SDN و NDN اضافه کرد و عموما این شبیه ساز بسیار گسترش پذیرتر از NS2 است. در Ns3 میتوان پروتکل های مختلفی را به صورت متن باز با زبان C++ نوشت و به ماژول های شبیه ساز استفاده کرد و با نمونه های انجام شده در شبیه ساز مقایسه به عمل آورد. شبیه ساز Ns3 در زمینه شبکه های ابری هم ماژول دارد و میتواند شبیه سازی انجام دهد. برای شبیه سازی شبکه های ابری از ماژول متن باز Vcloud استفاده کرد.این ماژول برای انجام ارزیابی و بهبود روشهای جدید در زمینه شبکه های ابری مورد استفاده قرار میگیرد. شایان ذکر است که در شبکه های ابری 3g،4g و NDN و SDN ماژول های معتبر وجود دارد و برای این کار طراحی شده است و مورد تایید موسسات IEEE و Sciencedirect و ISI و Elsevier و دیگر مجلات و دانشگاه های معتبر جهان میباشد.
انجام پایان نامه ارشد مهندسی کامپیوتر شبکه

فایل آموزشی 400 صفحه ای NS
فایل آموزشی 150 صفحه ای NS برای مبتدی ها


mecharithm
درپایان نامه
دیدگاه ها
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
جهت نگارش پروپوزال و مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ و همچنین جهت مشاوره پایان نامه و پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری در بیرجند تماس بگیرید.

بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری قسمتهایی از پایان نامه خود را مشاوره داده اند و به فصل شبیه سازی رسیده اند که قرار است به وسیله زبان برنامه نویسی متلب و یا NS2 شبیه سازی پایان نلامه خود را مشاوره دهند. اینگونه دانشجویان معمولا تخصص یا وقت کافی برای پیاده سازی و شبیه سازی در متلب را ندارند. خانه مشاور مهر ایران با داشتن متخصصین و برنامه نویسان مختلف در زمینه برنامه نویسی متلب پایان نامه به کمک شما خواهد آمد و شبیه سازی پایان نامه شما را مشاوره خواهد داد.

کلمات کلیدی :
شبیه سازی پایان نامه با متلب
شبیه سازی پایان نامه در


مرجع پروژه های برنامه نویسی آماده - گروه 09367292276> انجام پروژه ns2
Tag Archive: انجام پروژه ns2
فروش پروژه تخمین کانال رایلی با OFDM و مدولاسیون ها با نرم افزار MATLAB

Author: 09367292276جولای 24, 2017 0 Comments
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
کد پروژه: 2668

عنوان پروژه: فروش پروژه تخمین کانال رایلی با OFDM و مدولاسیون ها با نرم افزار MATLAB

قالب بندی: m

دسته: کامپیوتر - MATLAB

قیمت: 25.000 تومان

قابلیت اجرا در نرم افزار: MATLAB

شرح مختصر:

فروش پروژه تخمین کانال رایلی با OFDM و مدولاسیون ها با نرم افزار MATLAB

عکس خروجی برنامه

برای خرید این پروژه با شماره 09367292276

یا آدرس ایمیل 09367292276 در تماس باشید.

کامپیوتر - MATLAB

انجام پروژه ns2, پروژه matlab, پروژه OFDM متلب, پروژه تخمین کانال, پروژه تخمین کانال OFDM, پروژه تخمین کانال QPSK, پروژه تخمین کانال رایلی matlab, پروژه تخمین کانال رایلی با مدولاسیون, پروژه تقسیم زمانی عمودبرهم, پروژه مخابرات, پروژه کانال رایلی OFDM
فروش پروژه رادیو تعیین شده یا SDR در OFDM با مدولاسیون ASK با نرم افزار MATLAB

Author: 09367292276آوریل 23, 2017 0 Comments

کد پروژه: 2634

عنوان پروژه: فروش پروژه رادیو تعیین شده یا SDR در OFDM با مدولاسیون ASK با نرم افزار MATLAB

قالب بندی: m

دسته: کامپیوتر - MATLAB

قیمت: 20.000 تومان

قابلیت اجرا در نرم افزار: MATLAB

شرح مختصر:

فروش پروژه رادیو تعیین شده یا SDR در
سازی ns2
انجام شبیه سازی ns2 و نرم افزار ns3 برای کسانی که با ان اس ۲ (یک ابزار محبوب قبل از نرم افزار ns3) آشنا هستند، یک تغییر ظاهری قابل رویت در انتخاب زبان برنامه نویسی است. انجام شبیه سازی ns2 (شبیه ساز  ان اس ۲ )در OTcl اسکریپت شده و نتایج شبیه سازی با استفاده از انیماتور شبکه قابل مشاهده می باشد. اجرای یک شبیه سازی در شبیه سازی ns2 از ++C (به عنوان مثال، به عنوان یک main() بدون هیچ گونه OTcl) امکان پذیر نمی باشد. برخی از اجزای نرم افزار شبیه ساز ns2 (ان اس ۲) در ++C و برخی دیگر در OTcl نوشته شده است. انجام شبیه سازی ns2 و نرم افزار ns3  (ان اس ۳)، به طور کامل در ++C و با ساختار Python اختیاری نوشته شده است. در نتیجه اسکریپت شبیه سازی می تواند در ++C و یا در Python نوشته شود. انیماتورها و ویژوالایزر های جدید در نسخه در حال توسعه موجود می باشند. از آنجا که ns3 ، بسته ردیابی فایل PCAP را در شبکه تولید می کند، دیگر ابزار های کاربردی می توانند از آن برای تجزیه و ردیابی استفاده کنند. شباهت هایی هم وجود دارد (به عنوان مثال هر دو مبتنی بر شی ++C و همچنین برخی از کد های ان اس ۲ در حال حاضر به شبیه ساز ns3 منتقل شده اند). سوالی که ما اغلب می شنویم این است که “من باید هنوز از ان اس ۲ استفاده کنم یا شروع به استفاده از شبیه ساز ns3(ان اس ۳) کنم؟” به نظر ما، استفاده از شبیه ساز ns3 به دلایل ریز سازنده تر خواهد بود. به منظور انجام شبیه سازی ns2 این نرم افزار بر روی چندین نوع سیستم عامل سازگار با یونیکس (همچون FreeBSD, لینوکس Linux, سانSunOS, سولاریسSolaris ) تولید و گسترش یافته است و بنابرین بر روی این سیستم‌ها به راحتی نصب خواهد شد. نرم افزار ان اس ۲ بر روی سیستم عامل ویندوز نیز قابل نصب است اما به Cygwin نیاز دارد. به منظور انجام شبیه سازی ns2 از راهنمایی تیم ما می توانید بهره بگیرید.
  انجام شبیه سازی ns2
انجام پروژه ns2
انجام پروژه ns2  این نرم افزار با توجه به سابقه طولانی که دارد، مجموعه متنوع تری از ماژول های مختلف نسبت به  انجام پروژه ns3 را دارا می باشد. با این حال، شبیه ساز ns3 دارای مدل های دقیق تری در حوزه های محبوب پژوهش (شامل LTE و مدل های WiFi پیچیده) می باشد و پشتیبانی آن از کد های پیاده سازی، طیف بسیار گسترده ای از مدل های کاربر پسند را شامل می شود. کاربران ممکن است راغب به یادگیری تمام شبکه لینوکس پشته محصور شده در یک گره NS3 با استفاده از چارچوب اجرای کد مستقیم (DCE) باشند. انجام پروژه ns2 گاهی اوقات می تواند به انجام پروژه ns3 منتقل شود، به خصوص اگر در ++C پیاده سازی شود. اگر شک دارید، از طریق یک راهنمای خوب نگاهی به هر دو شبیه ساز و انجام پروژه ns2 (و همچنین سایر شبیه سازها) و خصوصا مدل های موجود برای تحقیقات خود بیندازید، اما به خاطر داشته باشید که تجربه شما در استفاده از ابزار منجر به توسعه و نگهداری بهینه تری خواهد شد. انجام پروژه ns2 در مقطع ارشد و دکترا یکی از الزامات گرایشات شبکه رشته های فنی و مهندسی می باشد.
 آموزش ns2
آموزش ns2 یکی از کاربردی ترین ابزارها در رشته های فنی و مهندسی به منظور شبیه سازی می باشد. برای کامپایل و نصب نرم افزار ns2 به سیستمی نیاز است که کامپایلر C++ بر روی آن وجود داشته باشد. از مزایای آموزش ns2 بهره گیری از پروتکلهایی نظیر ، UDP ، TCP رفتار منابع مولد ترافیک نظیر پروتکلهای ، VBR ، CBR ، WEB ، FTP ، Telnet مکانیزمهای مدیریت صف در مسیریابها مانند ، RED ، Drop Tail و CBQ و الگوریتمهای مسیریابی نظیر دایجسترا و امثالهم را مهیا می نماید . علاوه بر اینها آموزش ns2 مکانیزم های چندپراکنی و برخی از پروتکل های دسترسی به رسانه برای شبیه سازی شبکه های محلی را نیز در اختیار می گذارد . نرم افزار ns2 در حال حاضر به عنوان بخشی از پروژه VINT است. در حال حاضر نگارش دوم نرم افزار NS2 با بهره گیری از قابلیتهای زبان برنامه نویسی ++C و زبان برنامه نویسی OTcl طراحی وپیاده سازی شده است که زبان برنامه نویسی OTcl زبانی اسکریپتی با ساختار نگارشی زبان برنامه نویسی Tcl بعلاوه امکانات و تواناییهای شی گرایی است . قابلیتهای شی گرایی و افزوده شده به زبان برنامه نویسی Tcl در دانشگاه MIT طراحی و پیاده سازی گردیده است . در یک نگاه ساده شده از دید کاربر ، این شبیه ساز (ان اس ۲) یک مفسر اسکریپت های OTcl است که از کتابخانه اشیاء و اجزاء شبکه، زمانبند رخدادهای شبیه سازی، و واحدهای کتابخانه ای برپایی شبکه تشکیل شده است.  شبیه ساز NS3 به طور فعال، در لیست پستی کاربران به صورت پاسخگو و فعال نگهداری می شود، در حالی که آموزش ns2 تنها در درخت کد اصلی خود در کمتر از یک دهه قرار داده شده است. از مزایای نرم افزار NS3 در مقایسه با   شبیه ساز (ان اس ۲) این است که ویژگی هایی   را فراهم می کند در آموزش ns2 در دسترس نمی باشد. مانند پیاده سازی یک محیط اجرای کد. (به کاربران امکان اجرای کد پیاده سازی واقعی در شبیه ساز را فراهم می سازد). نرم افزار NS3 سطح پایین تری از انتزاع را در مقایسه با شبیه ساز (ان اس ۲) ارائه می دهد که آن را در تراز بهتری با سیستم های واقعی قرار می دهد. برخی از محدودیت های موجود در آموزش ns2 (مانند پشتیبانی از انواع مختلف از رابط ها در گره ها) در شبیه ساز NS3  اصلاح شده است.

شبیه سازی پایان نامه ns2
 

azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

شبیه سازی پایان نامه ns2
شبیه سازی پایان نامه ns2 یک ابزار قدرتمند در زمینه شبکه می باشد. در نسخه جدید شبیه سازی پایان نامه ns2 برای شبیه سازی شبکه های کامپیوتری است که یک پروژه منبع باز و در حال توسعه می باشد که از سال ۲۰۰۶ شروع شده است. نرم افزار شبیه ساز NS3 برای پلتفرم های شبیه سازی شبکه باز قابل توسعه بوده و ارائه شده به منظور پژوهش و آموزش در حوضه شبکه می باشد. شبیه ساز NS3 مدل کار بسته های اطلاعاتی شبکه را ارائه داده و یک موتور شبیه سازی قوی را برای انجام آنالیز های شبیه سازی فراهم می سازد. پروژه NS3 به عنوان یک سیستم کتابخانه نرم افزار که با یکدیگر کار می کنند ساخته شده است. برنامه های کاربر می تواند به این کتابخانه ها لینک (یا import) شود. برنامه های کاربر همچنین می تواند در زبان برنامه نویسی ++C و یا Python نوشته شود. شبیه سازی پایان نامه ns2 به عنوان کد منبع توزیع شده می باشد به این معنی که سیستم هدف نیاز به یک محیط توسعه نرم افزار برای ساخت کتابخانه برای اولین بار، سپس ایجاد برنامه کاربر می باشد. شبیه سازی پایان نامه ns2  ممکن است در اصل به عنوان کتابخانه های از پیش ساخته شده برای توزیع سیستم های انتخاب شده باشد و در آینده نیز ممکن است به همان طریق توزیع شود، اما در حال حاضر، بسیاری

azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.